17 must have's during twothousand n' 12

On screen: 1, skjorta från nelly.com. 2, shorts från hm. 3, linne från bikbok. 4, knee socks från americanapparel. 5, dam chinos modell wesc eve. 6, ingen jävla aning. 7, dessa är från lindex. 8, somewhere over the rainbow ~. 9, alla tre från junkyard.se fr. v. truckerkeps, sweetkeps och lakers keps från mitchell & ness. 10, cotton panties från victoria's secret.
11, virkad bikini från lindex säsong 10/11. 12, kabukiborste från bareminerals. 13, dream matte mousse från maybelline new york. 14, svarta nylon från hm. 15, gina tricot (?). 16, supersnygg american shirt från bik bok. 17, svarta jeansshorts från topshop.

Sedan har jag inte planerat att införskaffa de specifika föremålen på bilden - utan de fick bara hoppa in som utfyllnad i layouten. ;)



Kommentarer
Postat av: Minna

Måste införskaffa några snygga klackskor, "sommarklackar" och några "festklackar", ett par converse och en lite längre blommigklänning :)

2012-02-06 @ 21:50:18
URL: http://minnamatilda.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: amen hur go är inte du egentligen? Kan lugnt säga att du gjorde min dag, eller ja snarare min vecka MINST! Helt otroligt gullig är du! tack så super mycket, och verkligen detsamma! Kram på dig & sköt om dig! :D

2012-02-06 @ 22:06:21
URL: http://linneajosefin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad roligt att du tycker om den! :) själva designen har en kompis hjälpt mig med. Det var en svår fråga, men jag har lite planer :)

Jag älskar skor, speciellt med klack så det kommer nog bli några såna under året. Jeans shorts, stora ringar och örhängen, virkade kläder som klänningar och shorts. Ja det är lite av allt som jag vill ha :)



Hoppas du fortsätter läsa min blogg! :) kram

2012-02-06 @ 22:34:39
URL: http://maatildas.blogg.se/
Postat av: JUNIO - foton, mode och vardag

Fina grejor det där! Själv behöver jag också ett par demin shorts till sommaren osv =)

2012-02-07 @ 06:34:00
URL: http://junio.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det finns ju många måsten i år. Kornblåa jeans står högt upp på listan även ett par levi's shorts och ett par med nitar. Knä strumpor är ju också grymt snyggt till typ ALLT. En annan sak är ju såklart converse men även Dr.Martens och höga klackar som Jeffrey campbell. Men iår blir det mycket färger och mycket 80-tal på det också. Höga shorts kommer man nog se mycket av.

Kram. Tack för gullig kommentar.

2012-02-08 @ 15:04:09
URL: http://byannaa.devote.se
Postat av: Lotta

Heej, du kommenterade min blogg och undrade om jag kunde skriva något jag ville ha under 2012 här men tyvärr så hade jag inte sett kommentaren men bättre sent än aldrig, right? Jag vill inskaffa USA shorts, fler högklackade skor, en balenciaga väska, Abercrombie parfym (killparfymen , den luktar helt underbart! fast jag har den och sprutar på mina kläder så dom luktar så), Ralph Lauren polo tröjor, gillar din blogg! Kram

2012-02-13 @ 20:27:03
URL: http://lottakiihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Viim




RSS 2.0